Hem alışveriş hem eğlence...




Herkese merhaba,
Türkiye’den ayrılmadan bir hafta sonumu Anadolu yakasının en yenisi ve en keyiflisi olan Emaar Square Mall'de geçirmiştim.
Şehir hayatının ve İstanbul'un olmazlarındandır alışveriş merkezleri. . .
Bir alışveriş merkezi ne kadar kapsamlı olursa herkes için o kadar keyifli ve özel oluyordur.
Hafta sonu deneyimlediğim keşfim sonunda anladım ki özellikle Emaar Square Mall alışveriş merkezinin ötesinde bir yaşam alanı oluşturmuş İstanbul için.  Hem biz gençler hem de çocuklu aileler için birbirinden  farklı ve eğlenceli deneyimler sunuyor. Neden mi?
Hayatımdaki ilk akvaryum gezisini Emaar Square Mall'de deneyimledim ve burada gördüğüm hayvanlardan o kadar etkilendim ve o kadar keyif aldım ki bunu biricik yeğenlerimle paylaşmasam olmazdı. Özellikle penguenlerin yanlarına gidip kız kardeşimi görüntülü arayıp bizim 2 faremiz Ecrin ve Beyza ile bu anı paylaştım.
Onların sevinçleri benimki ile birleşince bir başka mutlu oluyor insan.
Ve tabii ki onlara sadece telefon ekranından göstermekle kalmadık bir sonraki gün onların mutluluğuna mutluluk katmak için kız kardeşim ve eşi güzel bir sürpriz yapmışlar :)
Gelelim o gün neler yaptığıma?
İlk olarak ferah bir alana sahip olan avlusunda keyifle kahvemi yudumladım, ardından alışveriş merkezinin içine dalıp indirimden bulduğum birkaç parça bir şey kaptım.
Bu arada fotoğraflarda da göreceğiniz gibi  alışveriş merkezi içinde bazı bölümler o kadar özel olmuş ki! Özellikle tek başına olsam da hiç sıkılmadım çünkü tam yemek yediğim saatte çok güzel bir konsere denk geldim.
Burada her hafta bir konserler oluyor. Birbirinden farklı sanatçılar sahnede yer alırken siz de yemeğinizi yerken veya kahvenizi yudumlayabiliyorsunuz.
Şu anda ise My Childhood in Summer sergisi yer alıyor. Çocukluk anılarınza yolculuk yapmak isterseniz bir göz atın derim.
Ayrıca hatırlatmakta fayda var belirli günlerde de birbirinden farklı etkinlikler ve workshop’ları da @emaarsquaremall'den takip edebilirsiniz.
Buraya ulaşım inanın ki çok kolay arabası olanlar için daha kolay olsa da ben Tarabya'dan buraya gelmem ise sanıldığı kadar zor olmadı Hacıosman metro’su ve sonrasında metrobüs ile yaklaşık 40 dakikaya burada oldum.
























0 YORUM