Xanthi - İskeçe Gezisi

Herkese merhaba,
Malum yaz geldi ve ben yine toplayıp toplayıp valizimi bir bir oraya uçup gidiyorum. 
Yaz başı ilk durağım daha önce iki defa daha kapısını çaldığım İskeçe yani Xanthi oldu. 
Bu sefer doğum günüm için soluğu aldım.
Genel olarak kendime ait kutlamalardan pek hoşlanmıyorum ki bu yüzden ne blog yıldönümlerim oldu ne de şaşalı bşr doğum günüm...
Genelde bu özel günlerimde yalnız kalmayı tercih ediyorum. 
Bu yüzden de ilk olarak soluğu Yunanistan'nın biricik Xanthi'sinde aldım. 
İskeçe'de ne yenir, nereler gezilir diye burada çok fazla yazmayacağım nedeni ise oarada kayda aldığım vlog içerisinde herşeyi anlattım.
İlk olarak onu izleyin sonrasında ise altta oradan yakalamış olduğum karelere bakın.
Hepinize sevgilerimi sunarım.
Onur Erol



























0 YORUM