Rengarenk Yaz Bu Yaz...

erkek influencer

Herkese içimizi ısıtan sımsıcak bir yaz gününden merhaba!
Evet yaz geldi sonunda ve attık kendimizi sahillere...
Belki de mayıs çocuğu olduğumdan mı bilemem fakat yaz insanıyım tam.
İçimi ısıtan güneş, sahile vuran dalga sesleri, martı çığlıkları ve bir sürü detay beni benden alır götürür.
Neredeyse tüm yaz sezonu boyunca da vururum kendimi yollara bir bakmışın karadeniz, bir bakmışın ege kıyılarında voltalar dururum.
Bu yaz da aynen öyle başladı!
Boğazın karadeniz ile buluştuğu nokta Kilyos'la başladım serüvene ve sonrasında Bodrum, Ayvalık Cunda'ya kadar uzandı.
Evet bu postum Kilyos'tan.
Devamı ise geliyor....
Yaz'dan sıcaklardan bahsettim durdum bir de yazın en güzel tarafı yazlık kıyafetler tabii ki...
Bu yazda alt üst takım olan gömlek şortlara sardım. Bir de tabii ki rengarenk olanlarına! Üzerimde görmüş olduğunuz takımın altı deniz şortu değil lakin böyle takımların deniz şortlu olanlarını da aldım.
Devamında gelecek postlarımda muhakkak göreceksiniz.
Bu arada tüm yaz kombinlerimi de Trendyol Koleksiyon Linkime BURAYA tıklayarak ulaşabilirsiniz.
 Herhangi bir sorunuz olursa lütfen bana ulaşmaktan çekinmeyin!
Bana instagram hesabımdan kolayca ulaşabilirsiniz.
Şimdilik hoşça kalın diyorum.
xoxo
Onur


0 YORUM