Çünkü kırmızıdır aşk... #pullandbearcommunity


Erkek moda blogger

Çünkü Kırmızıdır Aşk

Kırmızı’yı oldum olası sevmişimdir.
Ve her ne zaman kırmızı giysem bana bana çok yakıştığını söylerler. Ben de bu kredimi kullanarak fotoğraflarda görmüş olduğunuz full look’umu kırmızıdan yana seçtim.
Umarım siz de söyleyenlerle aynı fikirdesinizdir?
Gelelim fotoğraflara...
Çekimler için İstanbul’un en güzel semtlerinden biri olan Balat’ı tercih ettim.
Hem şehrin mistik dokusu hem de mahalle duygusunun birbiri ile örtüşeceğini düşündüm.
Kadife kırmızı pantolon ve gömleğimi nerden aldığımı merak edenlere de söylim efem; hepsi Pull&Bear’den.
Fotoğraflarımı ise Ayşe Ebru Yardımcı çekti. 🥰
Bu arada unutmadan instagram’dan güncel looklarıma bakmak isterseniz beni takip edin.
İnstagram / @onurollstyle




Onurollstyle




0 YORUM