Tibet çanakları ile ses terapisi deneyimi


Herkese merhaba,

Geçtiğimiz haftalarda beni sosyal medyadan takip edenler bilecek ki kendim için bir iyilik yaptım ve adını sıkça duyduğum fakat tanışmamış olduğum özellikle avrupada çok bilinen, kökeni 5000 yıl önceye dayalı olan Tibet çanakları ile ses terapisine gittim. 

Sosyal medya paylaşımımdan sonra fazlasıyla konuya hakim olmayan kişilerden yorumlar aldım.


Öncelikle şunu söylemek isterim.  İnsan hayat içerisinde bir yol almalı ve kendine ne iyi geliyorsa onu yapmalı ki ben de öyle yapıyorum. genel olarak yoğun bir hayatım var ve bu yaşam statüsü içinde ister istemez herkesin ihtiyaç duyduğu gibi rahatlamaya ve gevşemeye benim de ihtiyacım oluyor. 

Ve bu sebepten rahatlayacağım ve kendimi iyi hissedeceğim arayışlar içinde hem kendi bedenimi hem de ihtiyacım olan dinginliği sağlaya biliyorum.

Hal böyleyken, ara ara meditasyon yapıyor, bolca müzik dinliyorum ve bu gibi ruhen ve fiziken iyi hissedeceğim şeylere de başvuruyorum. 
Yani ben rahatlıyorum.
Size biraz bu terapi yani ses masajından bahsetmek isterim.

Peter Hess SES ÇANAKLARI UYGULAMASI-SES MASAJI nedir?

Bu yöntemin kökleri 5000 yıl öncesine kadar geriye gider ve o dönemlerde Hindistan'da kullanılan şifa

yöntemlerinden birini oluşturur.Doğu dünyasına göre insan sesten oluşur, yani sesin kendisidir. Sadece kendisi ve
çevresindekilerle uyum içinde yaşayan insan, yaşamını özgürce ve yaratıcı şekilde oluşturabilir.
Peter Hess, ses çanakları uygulamasını yıllarca süren araştırmaları sonucunda geliştirdi ve batı dünyası insanının
gereksinimlerine göre uyarladı. Ses çanakları uygulaması ile rahatlama, derin gevşeme sağlanır. Ayrıca spalarda ,
sağlık alanında,pedagojide, psikolojide ve terapilerde bu uygulamadan yararlanılır.

Peter Hess'e göre ,ses çanağından çıkan ses ruhun derinlerine dokunur, ruhumuzu titreştirir. Ses, gerginlikleri

çözer,içimizdeki hekimi devreye sokar ve yaratıcı enerjimizi ortaya çıkarır.
Ses çanaklarıyla yapılan uygulamalarda özgüven duygusu gelişir. Stres, korku, kaygılar,yani beden ve ruh sağlığını

olumsuz etkileyen tüm duygular bırakılır , kişi onlardan özgürleşir. Bedenin ve ihtiyaçların farkına varılır. Ziihni
sürekli meşgul eden düşünceler yok olur ve ruh özgürleşir.Hepimizin bedeni bir orkestra ve her bir organımızı bir müzik aleti olarak düşünün. Müzik aletlerinin akordu bozulduğunda yanlış ses çıkartarak kaos yaratırlar aynı bedenimiz gibi...

Her bir organımızın her bir hücremizin bir frekansı var, olması gereken frekans dışında bir frekansa sahip olduklarında hastalıklar başlar. Stres, yorgunluk, kaygılar frekansımızın bozulmasını sağlar. O nedenle beden zihin ve ruhumuzu zaman zaman akord etmemiz gerekir. 


Konuyla alakalı daha fazla bilgiye http://sirmabelin.com 'dan ulaşabilir, seansla alakalı videoyu ise altta izleyebilirsiniz.
ışığınız bol , enerjiniz yüksek olsun
Onur 



0 YORUM