CAMBIAMENTI



Herkese merhaba,
Artık "yeter Onur" dediğinizi duyar gibiyim. 
Bu kadar çok değişime girmemin bir nedeni vardır diye düşünebilirsiniz! Ama inanın ki ben de tam olarak kendimi anlamış değilim, her geçen gün aynaya baktığımda başka bir ben görmeye de alıştım üstelik.

Geçtiğimiz aylarda sadece saçımın üst kısmı ile başlayan açma işleminin sonucu olarak tamamen civciv gibi olmuş bulunmaktayım. 
Ben bu saçımı da çok sevdim ayrıca...
Fakat başka bir şey var her gün değişim yüzünden bir gün öncesinde çekilen fotoğraflarım ne yazık ki çöp oluyor ve bu yüzden ne sosyal medya da kullanabiliyorum ne de artık post yapmaya fırsat oluyor. 
Ama yine de olsun. Her günümü bu şekilde paylaşıyorum sizden ve bu yüzden de çok ama çok mutluyum...

Hey, Fahsion Week Baslıyor!

Evet artık sayılı günler bitti ve Mercedes- Benz sponsorluğunda yeni bir Moda Haftasına da girmiş bulunmaktayız. 
Bugün itibari ile İstanbul modayı konuşacak ve yazacak ve biz de orada olacağız. 
Sizlere elimizden geldiğince olan biten herşeyi anında sunmaya hazırız ve bu yüzden INSTAGRAM, TWITTER, SNAPCHAT (onurollstyle) ve FACEBOOK'ta hazır olun.

Ayrıca Fashion Week Takvimine BURADAN ulaşabilirsiniz.

Gözlük : SUPER
Sweatshirt :  PULL&BEAR
Ayakkabı : ADIDAS



1 YORUM