MBFWI - LOOK 2


mbfwi street style
Moda dolu haftayı geride bırakırken bir taraftan hızlıca günlük kombinlerimi de post etmeye çalışıyorum. 
..ve MBFWI'un 3. gün kombini ile karşınızdayım!
Bu yıl biraz daha rahat olmak istedim ve daha da spor kombinler seçmeye özen gösterdim ayrıca
oldum olası salon adamı değildim!
Düşünüyorum da eski moda haftalarında giydiklerimi hangi akıla hizmet smokin vs gibi şeyler giyip defile alınında boy göstermişim?
Zaman değiştikçe bizler de değişiyoruz, öğreniyoruz.
Her geçen gün modaya dair bir çok şey biriktirirken kendi stilimizi de oluşturuyormuşuz, ben bunu gördüm. 
Bu demek olmuyor ki asla takım elbise vs giymeyeceğim, tam tersine tabii ki giyeceğim ama herşeyi yeri ve zamanda yapmak lazım.
Şimdilik size hoşça kalın der, 
bir sonraki postumda görüşmek üzere!


mbfwi sokak modası


mbfwi sokak



mbfwi sokak
Üst : PUMA
Pantolon: PULL&BEAR
Ayakkabı: PUMA
Gözlük: LGR


0 YORUM