LONDRA MODA HAFTASI / TOPMAN


Topshop'un Türkiye'den çıkmasına eminim ki benim kadar birçok kişi üzülmüştür. 
Gündelik hayat sitilimi yansıtırken özellikle şimdiye kadar giydiğim birçok kıyafetim Topman etiketi taşıyor olması gerçekten bu markayı çok sevmiş olmamla alakalı idi...
Her cebe hitap eden fiyatından ziyade daha genç ve dinamik çizgisini seviyordum.
Salaş ve sıradan oluşu beni gerçekten hep etkilemiştir. 
Umarım Türkiye'de hak ettiği değeri kazanır ve yeniden aramızda olurlar. 
Gelelim Londra Moda Haftası sonbahar-kış 2017 Topman koleksiyonlarına.
Fotoğraflardan dikkat edeceğiniz gibi 2017 erkeği pantolonları son derece salaş ve  bol kesim. 
Hatırlıyorum da 2000'li yılların başında yine pantolonlar böyleydi, hatta yerlere sürünmekten paçalar hep yırtılırdı.  
Yine sanırsam öyle olacak:)
Bunun dışında koleksiyonda yine yelekler var. Birçoğumuz yeleklerin hala takım elbise ile kombinlendiğini düşünse de gündelik hayat içerisinde kullanabileceğimizi asla unutmayın. 

Koleksiyonda  kapüşonlu kazaklar ve neon montlar, deri pantolonlar göze çarpan detaylar arasında.















0 YORUM