LONDRA MODA HAFTASI / XANDER ZHOU

LFW – XANDER ZHOU “I’m Carrying A Secret Weapon” Sonbahar -Kış  2017


Herkese merhaba, uzun zamandır Moda'dan ne kadar uzak kaldığımın farkına dün vardım. 
Moda ilgili olanlar dün biliyor ki, Londra Moda Haftası dün start aldı! 
Bunu da  dün koleksiyonları incelerken düşünüp durdum. 
Tasarımcıların koleksiyonlarına göz atarken aslında olmam gereken noktada olmadığımın farkına vardım yani... 
Gecikme nedeni ise Türkiye'de hala erkek modasının çok geri olması ne yazık ki...
Hala gerçekten bu işle uğraşırken toplumu baz alarak kombinlemeyi yapıyor olmak.
Aman ne derler, ya bu giyilir mi vs. bu konu uzar gider...

Sıradan biri olmadım, olamam da ve poz vermek için asla bir şeyler giymedim.
Hayatımın içinde var olanlardı yansıttıklarım ve öyle de olacak.
Kimine göre fazlaydı tabii ki çünkü beklentileri hala ütülü bir gömlek, jilet gibi pantolon kirli sakal, zoraki maskülen ve yapmacık pozlar.

 Al sana Erkek MODA BLOGGERI

Kusura bakmayın ben öyle olamam! 

Neyse bunun farkına varmam çok iyi oldu! Bundan sonra gerçekten topluma göre değil kendi isteğime göre hareket etmem gerektiğinin farkına vardım. 
Bu iyi birşey!

Gelelim Londra'da dün başlayan moda haftasında neler olmuş .
İlk olarak  Xander Zhou ile başlayacağım. 
Xander Zhou aslen Pekin'li bir tasarımcı ve Hollanda'da moda tasarımı okudu; 
Londra Moda Haftası'a Çin'den gelen ilk erkek giyim tasarımcısı oldu. 
Genel olarak tasarımlarının ilham kaynağı alt kültürler.
Koleksiyona bir göz attığımızda beni etkileyen en önemli özellik normal gündelik yaşamda kullandığımız parçaların bir kaç farklı size ve kesimlerle kombinlemesi. Koleksiyonda  genel olarak  oversize kabanlar, belden yüksek kısa süveterler aynı zamanda dore ve platin tonlar ön planda...






0 YORUM