Stilinizden Ödün Vermeyin!

Yıllar önce blog yazmaya karar verdiğim noktada aslında tam olarak ben de bilmiyordum kendi stilimizin ne derece önemli olduğunu, giyim kuşamın sadece bir tişört bir pantolondan ibaret olmadığını...
Ta ki... işin içine girip bu güne kadar yoğrulup her geçen gün stil, tarz ve giyim kuşam hakkında daha fazla bilgi sahibi edinene dek.
Şu an 42 yaşındayım ve aslında bu işe daha erken başlasaydım ve boşa geçen yılların da hakkını verseydim diye de düşünmüyor değilim fakat er ya da geç bir yerinden tutmuşum ya ona seviniyorum.
Şimdi okuyan bir çok kişi aslında stil sahibi olmayı para ile eşdeğer olarak yorumlayabilir ama bahsettiğim konu inanın ki para ile pul ile hiç alakası bile yok ki....
Özellikle günümüz dünyasında artık modaya çok uygun fiyata ulaşılabilirlik var.
Bu yüzden bizim gençlik dönemlerimizde olsak bunun için biraz hak verebilirdim size ama dediğim gibi şu zaman diliminde bunu söylemem çok yersiz olur.
Neyse girişi biraz uzattım gibi geldi...
Demem o ki;
İster kadın olun ister erkek muhakkak bir tarzınız olsun.
Bu tarzınızı tabii ki seçmiş olduğunuz kombinlerde göstermeyin!
Her şey moda diye de üzerinizde denemeyin.
Size yakışan, hayata bakışınıza, yaşam tarzınıza eşdeğer olan seçimler yapın.
Hem bu şekilde hem kimliğiniz hem de tarzınız birbiri ile bağlantı olmuş olur.
Bu blog postundaki fotoğraflarda gördüğünüz kombinimde  farkettiyseniz çok fazla bir detay yok.
Hemen hemen herkesin gardrobunda bulunan sade beyaz bir tişört, siyah bir pantolon...
bunlara ilave edilmiş bir şapka, bir kolye tamamen bu seçimleri konuşturan şey oldu.
Yani seçimlerinizde basit olabilirsiniz fakat bunlara ilave dokunuşlar yaparak stilinizi konuşturabilirsiniz.
şimdilik bunları yazmak istedim bir sonraki postumda görüşmek üzere.
Unutmadan Instagram da her zaman görüşüyoruz!
Sevgiler,
Onur erol




 

0 YORUM