TODAY IM WEARING...

Hello again to everybody ! How are you all ,I hope everything is okay ? Here I am again with new combine. You know that every time my favorite patterns and colors. Because I like to add a bit more comfort in these elections for the summer, I prefer linen clothes for sure.
If you want to follow me Instagram 
*****
Herkese tekrardan merhaba, nasılsınız herşey yolundadır umarım? Yeni bir yaz koleksiyonu ile karşınızdayım yine... Kombinlerimde renkler ve desenlere olan zaafımı az çok tahmin ediyorsunuzdur diye düşünüyorum. Renkler ve desenlerin dışında kesim ve rahatlıkta benim içim önemli bir etken! Malum yaz sezonunda olduğumuzdan dolayı öyle herşey ne yazık ki giyilmiyor ve bu yüzden yaz aylarında tercihimi çoğunlukla keten pantolon ve gömlekten yana kullanmayı tercih ediyorum. 
Umarım sizde bu kombini beğendiniz diye düşünüyorum. Sevgi ile kalın!
A bu arada beni instagram'da takip etmek isterseniz, altta linkini veriyorum.
SHIRTS & PANTS :BENETTON
SHOES: KIGILI
WATCH : ESCAPE
EYEWEAR: BLINDE









0 YORUM