Ne Güzelsin Çeşme...

Hepinize tekrardan merhaba,
Cote d'Azur dönüşü yolumu tekrar Çeşme'ye düşürdüm.
Hem Diva Magazin'in 12 yıldönümü hem de MillFest Alaçatı moda ve sanat festivali kapsamında gerçekleşen etkinlikler için oradaydım bu kez... 
Bu yaz Çeşme'ye bilmem kaçıncı gidişim fakat her gidişimde bir o kadar keyif alıyorum. Büyülü Alaçatı sokaklarını gezerken başka bir masalın kahramanı oluveriyor insan. Fotoğraf makinem elime gördüğüm ne varsa hepsini çekiyor olmam da bundan ibaret sanırsam...

Diva Magazin doğum günü kutlaması ve MillFest postunu bir sonraki posta bıraktım. Öncesinde elimde biriken Alaçatı fotoğraflarını derleyip ve bir kaç bilgi ile tam da yaz bitmeden burada size ulaştırmak isterim.

Alaçatı'ya ilk 2011 yılında gitmiştim. O zamanlar bu kadar kalabalık ve popüler olmadığı dönemlerdi...
Kalınacak sayılı otel, yemek yenecek az mekan ve gezebilecek çok alanın olduğu yıldı 2011...
Aradan geçen yıllarda popülerliğini artıran Alaçatı başka olsa da yine de kendine has dokusu ile beni büyülediği gibi yolunu oraya düşüren herkesi büyülemeye devam ediyor.
Ve bu yüzden aradan geçen senelerde kalabalık üstünüze üstünüze gelse de bu sizi çokta rahatsız etmeyeceğini söyleyebilirim. 
Nerede Kalınır?
Çeşme'de konaklamanın yaz tarifesi biraz pahallıya patladığını öncesinde size söyemem gerek! Çeşme tatili yapacaksanız günlüğü 300 ile 450 TL arasında bir rakamı gözden çıkarmanız gerek.
Benim tavsiye edeceğim otelleri soracak olursanız,
Alaçatı merkezinden  biraz uzak sakin ve şirin otel olan Ilıcada'ki Marge, Gece hayatı ile yakından ilgili iseniz port'a yakın olan  Katre, Alaçatı sokaklarını gece gündüz voltalamak isterseniz ise Artisan veya Sakin Ev sizin için akıllıca olacaktır.
Ne Yenir?
Çeşme'ye gidiyorsunuz malum egenin kendine has otları ile hazırlanan yemekleri, mezeleri neredeyse tüm restoranlarda bulmanız mümkün. Bunun dışında Tuval, Ferdi Baba'nın mezelerine söylenecek kelime yok.
Orta Kahve'ye mutlaka oturup bol köpüklü kahvenizi şöyle Alaçatı'nın merkezinde höpürdete höpürdete için. 
Alaçatı sokaklarında bolca göreceğiniz keçi sütlü dondurmayı yemeden sakın dönmeyin.
Hangi Plaj?
Her yıl olduğu gibi bu yılda Fly-inn benim favorilerim arasındaydı!
Gerek konumu gerekse içeriğindeki rahatlık anlamında kendinizi şımartıp şöyle denizin, güneşin ve üstüne eğlencenin hakkını vermek isterseniz burası tam size göre!!!




alaçatı


alaçatı


dondurma


çeşme



ALAÇATI




DEĞİRMEN



BİLEKLİK









1 YORUM

  1. http://burcindenkombinler.blogspot.com.tr/p/kimonolar-nasl-kombinlenir.html

    YanıtlaSil