simplicity..

Onur Erol TURKEY (@onurollstyle) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()


Herkese tekrardan merhaba, 
Bir önceki postumda geçtiğimiz ayın etki ve tepkilerinden bahsetmiştim size! Yine öyle zmanlardan kalma bir günde sadece instagram karesi yakalamak ve en azından sosyal medya hesaplarımdan mahrum kalmamak niyetinde çektirmiş olduğum bu postları da sizinle paylaşmak istedim. Aslıda geçmişe dönüp baktığımda blog postlarımın hemen hemen hepsinde apayrı bir tema alıyordu...
Bir post yazıcam diye tahmin ettiğinizin üzerinde dli gibi kurgu yapıp pozlar evriyordum fakat son bir yıldır son derece rahatlıkla hiç edit dahi kullanmadan fotoğraflarımı sizlerle paylaşıyorum. 
Bu konu hakkındaki değişimin sebebine gelince, Özellikle bir çok moda bloggerının kendini güzelleştirmek uğruna farklı biri gibi görünme cabası beni gerçekten belli bir noktadan sonra çileden çıkardı diyebilirim. Hal böyle olunca ben daha yalın, daha gerçek olmaya başladım. 
Yukarda yer alan Coco Chanel'in sözü de sanırsam bu cümlelerin hepsine cuk oturuyordur? Öyle değil mi?

gözlük: ACNE STUDIOS
t-shirt: BEYOĞLU PAZARI
pantolon: H&M
çanta: OZPACK
ayakkabı: CAMPER




0 YORUM