MFW - OUTFIT 1


Herkese selam, beni instagram'dan takip edenler biliyor ki geçtiğimiz pazartesi günü yolumu yine moda haftası için Milano'ya düşürdüm. 
Bir kaç defile ve birçok event ziyareti gerçekleştirip sonrasında ise aşık olduğum Roma'ya uğradım. Milano moda haftası incelemelerime sonradan yer vereceğimi şimdiden size söylemek istiyorum fakat öncesinde ilk gün ne giydiğimi paylaşmam gerekiyor sanırsam. :)
Moda haftası kapsamında ve sonrasında kombinlerimi tamamlamamda yardımcı olan öncelikle Deichmann Claude BernardLes Benjamins ve Gentle Monster a ayrıca daha hiç kimsede olmayıp ilk giyenlerden biri olduğum için ayrı bir heyecanlı olduğum sıra dışı kombinleri bana sağlayan LaSalle Collage ailesine çok teşekkür etmek istiyorum. 

Sonraki postlarımda kombinlerimin detaylarını anlatacağımdan hiç şüpheniz olmasın hatta yine güzel bir çekilişin süprizini de size şimdiden söylemek istiyorum. 

Trench : LaSalle Collage 
Çanta : Les Benjamins
Ayakkabı: Deichmann 





onurollstyle

Milan Fashion Week - Street Style  - SS16

onurollstyle

onurollstyle







0 YORUM