Venüs Retrosu


Herkese merhaba, uzun bir ara mı verdim, yoksa aralıksız mı post ediyorum inanın ki ben de bilmiyorum!
 Fakat şunu biliyorum ki, 25 Temmuz'da başlayan ve 6 Eylül'de bitecek olan Venüs Retro'sunun etkisi nedeni ile garip bir temmuz ayı geçirdiğimi biliyorum.
Hatta bu süreç içerisinde galiba kendime  "Tükenmişlik Sedromu" teşisini koyduğumu da size söylemem gerekiyor. 
Neden bunları anlatıyorumun cevabını size şöyle vermek isterim. Ağustos sonundan beri sürekli bilgisayar başına oturup post yazmaya niyetlendiğim anda hiç birşey yapamama durumu ile  kala kaldım. Haftalardır niyetimi eve gidince ilk işim post yazmak diye kendime tembih etsemde ne yazık ki  eve vardığımda sanki bütün bir gün sırtımda çuval taşımışcasına yorgunluk ve bitkinlik hissettim ve sonucunda garip bir garip ruh hali ile ( yetersizlik, sıkılganlık ve uyuşukluk) ortalıkta dolanıp durdum diyebilirim.
Venüs Retro'sunun geçmesine çok az kaldı ve ben de bu etki yavaş yavaş kendini yok ederken araya sıkışmış bir kaç postu sizlerle buluşturmak istiyorum. 
Geçtiğimiz haftalarda Nişantaşı sokaklarında poz vermiş olduğum bu kombinin fotoğraflarını beni İnstagram'dan takip edenler hatırlıyor olabilir. Ama ben yine de size hatırlatmak istedim. 
instagram hesabımı takip etmeyenler ise @onurollstyle olarak beni bulup takibe alabilirler.
Hepinize bol retrosuz ve gerilemesiz günler dilerim.
Sağlıcakla kalın!
Onur Erol
Gömlek: KOTON
pantolon: KIĞILI
ayakkabı: PUMA
gözlük: ITALIA INDEPENDENT

fotoğraf






0 YORUM