DEICHMANN X ONUROLLSTYLE



Herkese selam, son birkaç postu gördüğünüzü umarak buradan yine hatırlatma niyetine yazıyorum. Milano moda haftası kapsamında bildiğiniz üzere kombinlerimin hepsini Deichmann ile tamamladım. Rahat ve özgür olarak tanımladığım kombinlerime seçtiğim ayakkabılar ise birbirinden son derece farklı modellere sahipti!
Bunları seçmemin tabii ki bir amacı vardı!
Yaptığım kombinlerde göreceğiniz gibi son derece klasik bir ayakkabıyı günlük yaşama taşırken, rahatlık ve özgürlükten ödün vermeden kendi stilinizi yansıtabileceğinizi göstermekti belkide...
Kendi stilimin artık bir parçası olan çoraplarım ile renk bakımından sönük olan bir kombinizi nasıl ortaya çıkarabileceğinizi de umarım anlamışsınızdır. 
Sözü çok fazla uzatmak istemiyorum, bir çoğunuz tabii ki kombinlerim hakkımda olumsuz düşüncelere sahip olacaktır. Bu çok doğal, fakat ben modayı bir yıl önceden takip ettiğimden dolayı size şunu söylemem gerekecek ki önümüzdeki yıllarda özellikle kısa pantolonları ve rengarenk çoraplarla bütünleşmiş kombinleri sıkça göreceğinizin bir işaret bu belkide :)
Gelecekteki moda anlayışımızda klişeleşmiş bir takım kombinlerden uzaklaştırarak "nasıl hissediyorsak ve ne giymek istiyorsak" diye özetleyebilirim. 
İşte bu durumdan dolayı ben de kendi rahat, özgür ve sıradışı kombinlerimi ayakkabı detaylarım ile sizlere böyle yansıtmaya çalıştım umarım beğenmişsinizdir.

Unutmadan! İnstagram üzerinden bir çekilişimiz var #budeichmannbenim etiketi ile Deichmann'dan bir çift ayakkabı kazanmak için @deichmann_tr ve @onurollstyle hesaplarına göz atın ve çekilişimize katılın.
                 Tarzınızı belirleyin, ayakkabınızı seçin hızlı ve pratik bir alışveriş keyfi Deichmann'da!
Daha fazla bilgi için:













0 YORUM