BASIC DETAILS

Herkese merhaba, blog yazmaya başladığımdan bugüne kadar sizde farkediyorsunuz ki çok fazla sayıda kombin ile karşınızda oldum. Bu kombinler yıllar içerisinde değişsede hepimizin kesinlikle bir tarzı ve stili var. Özellikle geçtiğimiz  İstanbul moda haftasında ve bu yıl ki yurtdışı moda haftalarında kendi tarzım ile karşınızda olmayı istedim. 
Bir çok kişi bana özellikle şu soruyu soruyor! 
Sizi kim giydiriyor ve nereden alışveriş yapıyorsunuz?
Ben bu soruların cevabını burada şu şekilde cevaplamak istiyorum. 
Özellikle beni giydiren ve kombinlerimi oluşturan herhangi bir kişi veya bir marka yok.
Kombinlerimi herhangi bir mağazadan veya tasarımcıdan aldığım ürünlerle kendim yapıyorum. 
Ayrıca şunu da belirtmek isterim ki hiç bir kombini öncesinde giyip denemiyorum. :)
Giyeceğim parçaları öncelikle kafamda birleştiriyorum ve o şekilde kombinliyorum.
Fotoğraflarda da gördüğünüz kombin ise yine aynı şekilde oluştu. Son derece  basit bir sweatshirt'ü altına kısa kumaş pantolon ve klasik bir ayakkabı ile birleştirip bu kombini dikkat çekici hale getirmek işi ise sadece çoraplarla olması gibi...
Sıradan, basit ama keyifli bir kombin değil mi sizce de?

Sweatshirt: Puma
Pantolon : LaSalle Collage ( özel tasarım) 
Ayakkabı: Deichmann
Gözlük : Gentle Monster
Sırt Çantası: Pull & Bear








0 YORUM