MFW - OUTFIT 3


Herkese tekrardan merhaba, şu aralar postları yavaş giriyorum evet! Aşırı yoğun geçen iş ve projelerden kaynaklandığını size söylemem gerekiyor sanırsam. Her neyse yazılmayı bekleyen postların olması en azından iyidir deyip öyle avutsam da kendimi geç kalmışlığın nedeni yüzünden bir o kadar da kızıyorum kendime emin olun. 
Milano'da fotoğraf makinesinin azizliğine uğradığımdan dolayı fotoğraf kalitesini beğenmediğim postlardan birini yazıyorum şu an! Öncelikle bunun için sizden özür diliyorum. Ama bir sürü kareden en azından kurtarabildiğim bu 3-5 fotoğrafı burada paylaşmasam da çok ayıp olur diyerek karşınızdayım. Umarım bunun için bana kızmazsınız. 

Sweatshirt & Deri kısa pantolon ve Çanta 
Les Benjamin
Gözlük
Gentle Monster
Sneakers
Deichmann
Saat
Claude Bernard






0 YORUM