Yürüyelim Arkadaşlar


Herkese iyi akşamlar, 
Öncelikle bilmeyenler için söylüyorum ben araba kullanmıyorum ve kullanmayı da sevmiyorum. Genel olarak toplu taşıma ara ara taksi kullanıyorum.
Kendimi bildim bileli yürümeyi seviyorum ve bu yüzden günümün çoğunu yürüyerek geçiriyorum. 
Bir şehri keşfetmenin en direk yolu yürümek! 
Neden böyle düşündüğümü merak edenler olabilir. Şöyle anlatayım, kendimi bildim bileli İstanbul'da yaşıyorum. Belirli zamanlarda bir çok semt veya bölgeyi şüphesiz benim gibi görmüşsünüzdür. Fakat gözünüzden kaçırdıklarınız ne olacak?
Herkesin adım attığı sokağın bir arka caddesinde son derece güzel bir yapı veya içinizi açacak bir duvar görmeniz an meselesi iken bazen bunu kaçıyor olabiliyorsunuz. 
Özellikle bu yazıyı yazmamın nedeni de tam da bu!
Bazen İnstagram veya Snapchat'te paylaştığım video veya fotoğraflara gelen yorumların üzerine yazıyorum. 
İstanbul'da yaşayıp buradaki güzellikleri göremeyenlere sesleniyorum!
Biraz olsun o vazgeçemediğiniz rahatınızdan bir an evvel sıyrılırsanız ve gözlerinizi açarsanız eminimki benim gibi bir çok güzelliği görmüş olacaksınız. 
Bu arada İstanbul yazıyorum ama sizin yaşadığınız şehir içinde geçerli bu konu! 
Aynı durum illaki yaşamak zorunda olmadığınız sadece tatil, gezi veya herhangi bir nedenle gitmiş olduğunuz bir yerde olabilir. 
Yani örnek verecek olursam, yurtdışına oldukça fazla seyahat ediyorum. Seyahatim öncesinde muhakkak gideceğim yerin haritasını inceliyorum. Burnumun dibinde beni bekleyen yerler olabilir öyle değil mi?

Ayrıca söylemek gerekirse;  yürümek insanı daha sağlıklı  ve dinç yapar.

" Yürümekle alakalı Sabah Gazetesi'nden Burcu Aldinç 2013 yılında  içeriğinde bizden ünlü birkaç isimde olduğu haber yapmıştı. "
Eğer okumak isterseniz!
 link: 

Haydi yürüyelim arkadaşlar!


Eğer siz de  benimle beraber yürüyüşün  tadını çıkarmak isterseniz snapchat'ten beni ekleyebilirsiniz.
Snapchat : onurollstyle 









0 YORUM