Kurşun Asker - Onurollstyle

influencer

Herkese keyifli pazarlar!
2020'ye hızlı başlangıç yaptım resmen!!!
Şu zamanda benimle aynı işi yapan bir çok arkadaşım elini ayağını blog yazmaktan çekse de ben mümkün olduğu kadar burayı ihmal etmek istemiyorum.
Özellikle bir blogger olarak bu kadar emek verilen fotoğraf karelerinin instagram argoritması içerisinde bir saat içerisinde yok olmasına ne gönlüm el veriyor ne de bu güzel karelerden bir iki adet seçip diğerlerini çöpe atmak istemiyorum.
Biliyorum ki benim gibi aynı heyecan ve aynı düşünceyle olan sizler varsınız ve bu yazdıklarımı okuyorsunuz!
Ne mutlu bana :)
Beni İnstagram'dan takip edenler bu fotoğraflardan birini görmüştür mutlaka...
Üstümdeki kombin gene Emre Erdemoğlu imzası taşıyor.
Gömlek üzerindeki detaylardan da anlaşılacağı gibi Emre Erdemoğlu Kurşun Asker koleksiyonundan.
Ben beğendim ya siz?
Keyifli günler dilerim.
Sevgiler Onur




Onur Erol (@onurollstyle)'in paylaştığı bir gönderi ()

blogger

onurollstyle

onurollstyle




0 YORUM