Tam Kapanma ve covid -19

 

Herkese uzun zaman sonra merhaba! Evet arkadaşlar baya bir boşladığımın farkındayım blog postlarını... 
Hem içinde bulunduğumuz ve bir türlü geçip gitmek bilmeyen korona virüs salgını, hem piyasanın durumu hem de bizim psikolojik durumumuz derken doğal olarak tam adapte olamıyoruz hiçbir şeye...
Bir açılıp kapanan restoranlar, peşi sıra gelen kısıtlamalar derken uzun zaman önce yapılması gereken adım ise bugün itibari ile sonunda gerçekleşti.
Başlıktan da anlamış oluğunuz gibi 21 günlük kapanmadan bahsediyorum. Bence bu karar çok önceden alınmalıydı!
Eminim ki benim gibi düşünen bir çok kişi vardır. Artık bitsin şu virüs bir an evvel hatta sonrasında belirli bir süre yurtdışı kapılarını da açmayalım derim.

Sonrasında virüssüz temiz bir Türkiye olalım! 

Gerçekten olacak mı orası da mechul! Artık gerçekten 3-4 gün sürer dediğimiz bu süreç bir yılı geçti ve her birimiz artık tahammül edemeyeceğimiz durumlar yaşıyoruz.

Bu arada geçtiğimiz bu süreçte ben de covid oldum! Şükür ki ilk günlerde zorlu geçse de hem favicovir hem de dışarıdan aldığım takviyeler, bitki çayları ve gıdalar ile atlattım.

İlk günlerde gerçekten çok zorluydu bu yüzden ne’olur dikkatli olun. 

Korona’ya nasıl yakalandım ve günlerim nasıl geçti diye merak ediyorsanız youtube kanalımda bir video paylaştım izlemek isterseniz altta paylaşıyorum.

Gelelim konumuza; 21 günlük tam kapanmanın şahsen ülkemize iyi geleceğini düşünüyorum. Çünkü hem covid testi pozitif olan bilen ya da bilmeyen bir çok kişinin bulaştırma riski ortadan kalkacak.

Hem açık alanlardaki kalabalık son bulacak hem de bu şekilde temaslar sıfıra ineceği kanısındayım.

Siz ne düşünüyorsunuz merak ediyorum? Bunları benle paylaşmak isterseniz bana instagram’dan @ONUROLLSTYLE ulaşabilirsiniz. 

Hepinize bol sağlıklı günler dilerim.

Onur Erol | Onurollstyle 


0 YORUM