Nft Arto ile Tanışın!



Herkese merhaba bugün burada uzun bir süredir üzerinde çalıştığım Nft koleksiyonumu sizinle tanıştırmak için yazıyorum.
Bildiğiniz gibi artık yeni dünyaya kapılar aralandı bir taraftan kripto paralar diğer taraftan metaverse akılları karıştırmaya başlamıştır çoğunuzun.
Burada şu an NFT nedir ya da Metaverse nedir diye uzun uzun yazmayacağım.
Konuya hakim olanlar zaten araştırmalarını yapmıştır diye düşünüyorum...
belli mi olur ileride bir ara ele alıp yazabilirim :)

Burada tanışmanızı istediğim kahramanım Arto var!
Arto nerden çıktı nedir biraz bundan bahsetmek isterim.
Öncelikle adı neden Arto diye soracaklar için Onur ve ART'ın birleşmesinden en uygun olanı bu gibi geldi o yüzden koleksiyonun adı Arto!


Peki ne yapar bu Arto?
Bildiğiniz gibi uzun bir süredir blog yazarıyım hemen hemen bir çok ülkeyi gezip gördüm hatta bu yetmedi hayallerimi zorlayıp astral yolculuğa bile merak sardım...
İşte bu yüzden Arto bu hayallerin bir kahramanı olacak.
Bu arada tüm çizimler el çizimi olup her geçen gün yeni hikayeler ekleniyor olacak.
Şu an için hedef 100 parça!
Hem digital dünyada var olup hem de sosyal medya işbirliklerinde yer alacak.
Bu bilgiler kısa ve net olarak zannedersem tanışmanız için yeterli olmuştur?
Arto Nft koleksiyonumdan bir kaç parçayı altta paylaşıyorum daha fazlası ve daha yenileri için Opensea Nft markete bakmayı unutmayın!

-

0 YORUM