Ne giysem yakışır


Doğum günlerine bayılıyorum özellikle benim doğum günüm ise daha çok bayılıyorum. Baharın kapısını araladığım kapının hecanı ile Nişantaşı'nda ki Zara'dan bir gün önce doğum günü için giyeceğim kıyafetleri almıştım. Oldum olası beyazı seviyorum ve hiç çekinmeden dolaştığım reyonda beyaz ne varsa topladım. bir ince dokuma sweet ve bir pantolanla çıktım daha sonraki kombin için ayakkabı ve aksesuarlarında beyaz olmasını istemezdim tabii ki...
yine yolumun üstü olan Pull&Bear mağazasında bulduğum mavi ayakkabı ve şal ile partiyi kurtaracaktım.

Fakat fotoğrafta da gördüğünüz gibi durum hiçte öyle olmadı. Sevgili arkadaşım Ayşe'nin  süpriz doğum günü yemeğinde hediye paketlerini açınca karşılaştığım hediyeleri karşısında acaaip mutlu hissettim ve o gün hepsini giydim.

Nasıl olmuşum?

1 YORUM

  1. Thanks to my father who stated to me regarding this blog, this blog is in fact remarkable.


    Here is my web-site Buy Twitter Followers

    YanıtlaSil