OUTKASTPEOPLE


Herkese tekrardan merhaba, 
Geçtiğimiz haftalarda yaptığım çekimlerin postlarını hızlıca bitirmek için sabırsızım! Önümüzdeki hafta kısmet olursa yine Milano'ya hem moda haftası için hem de çok değerli arkadaşlarımı görmek için gideceğim. Bu süreç içerisinde üstüne basa basa söylüyorum en güzel ve doğal anları kaçırmamak için gözünüz Snapchat (onurollstyle) hesabımda olsun.
Bu arada Snapchat özellikle İnstagram'ın pabucunu dama attığını söylemeden de edemeyeceğim. 
Her neyse bu kadar snapchat reklamı yeter sanırsam! 
Bu postumdaki kombinim OUTKASTPEOPLE'ın 2016 yaz koleksiyonundan. Koleksiyonun büyük bir kısmında keten kullanılmış ve ben buna gerçekten bayıldım. Özellikle yaz kombinleri için keten son derece iyi bir seçim.

Fazla birşey gerçekten yazamıyorum ve yalandan yere kelimeleri de süslemeyi hiç beceremediğimden sizi post fotoğrafları ile başbaşa bırakıyor, güzel günler diliyorum.
Onur Erol
kombi / Outkastpeople
shoes / Munich

onurollstyle

outkastpeople











2 YORUM