MANUEL RITZ COAT

Herkese merhaba, geçtiğimiz haftalarda yine Milano'daydım. Rüya gibi geçen bir hafta sonunda muhteşem bir deneyim yaşadım!
Ayrıca Türkiye'den bir blogger olarak bir ilke imza atmanın mutluluğu içerisindeyim. 
Nedeni ise Milano'da bulunan bir çok PR ajansı ile tanışmak hem de  ilkbahar - yaz 2016 ve Sonbahar - Kış 2016 koleksiyonlarını yakından incelemekti.
İnstagram'dan beni takip edenler biliyorlar bir çoğunu paylaştım da fakat paylaşmadığım o kadar güzel koleksiyonlar var ki bunları yavaş yavaş burada paylaşacağım. 
Bu ilk postumda özellikle bana destek olan sevgili Francesco Bartesaghi, Milano'da bu güzel fotoğrafları çeken Assia Nania'ya ve bana kapılarını açan tüm PR ajanslarına çok teşekkür ederim. 


İlk olarak sizi Manuel Ritz ile tanıştırmak istiyorum. Üzerimdeki mont 2016 sonbahar/ kış koleksiyonundan ve cidden bayıldım! 
Bir sonraki postları yayınlamak için çok sabırsızım. takipte kalın!
Sevgiyle, 
Onur Erol

Sunglasses
Gentle Monster
Jacket
 Manuel Ritz

Photographer
 Assia Nania 





2 YORUM