Alaçatı Ot Festivali




Herkese merhaba, baharın gelişini şüphesiz beraberinde gelen birbirinden güzel festivallerle karşılamak en güzeli!
Bizim işimizin bir parçasının da bu olduğunu düşünerek bahar bize de hoş geliyor doğal olarak. Geçtiğimiz haftalarda gerçekleşen 7. Alaçatı Ot Festivali'ne de Dora Magazin davetiyle gitmiş bulunduk. 
Benim ilk Alaçatı deneyimim değildi fakat ilk  ot festival deneyimimdi diyebilirim. 
Ege'yi oldum olası sevmişimdir, İzmir benim için önemli bir yere sahiptir hep ve doğal olarak Çeşme ve Alaçatı'da o parçanın içerisinde yer aldığı için her defasında mutlu ve huzurlu geçiyor tatillerim. 
Gelelim ot festivaline, Bu yıl 7.’si düzenlenen festivalin amacı, yörenin lezzetli otlarını tanıtmanın yanı sıra Alaçatı turizmini de hareketlendirmek. 
Festivalin asıl teması bildiğiiz gibi Ege otları, gibi hem yararlı hem de pek bir lezzetlidir mesela Radika. Kavurması özellikle şahanedir. 
Hafif haşlanıp, limon ve zeytinyağ ile lezzetlendirebilirsiniz. Bunun dışında benim en sevdiklerim arasında ise kesinlikle zeytinyağlı börülce ve enginar dolması geliyor. 
Adı üstünde ot festivali hal böyle olunca bizde Alaçatı'ya başta aşağı kurulan tezgahları gezip kendimize uygun porsiyonlarda bu lezzetle hazırlanmış yemeklerden aldık ve yayıldık çimenler üstüne...
Şimdiden bir sonraki festivalin özlemini iple çekerken sizi muhteşem Festival'in fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum.









0 YORUM