Ageless Cilt Analizi


Herkese merhaba, dün beni snapchat hesabımdan takip edenler bilecek ki, Fulya'da ki Ageless Clinic'e gidip detaylı bir cilt analizi yaptırdım.
Bu analizi yaptırmamın  bir sürü nedeni var tabii ki ve çıkan sonuç beni çok yanıltmadı!
 Yüzümdeki kırışıklık, leke  ve bir çok detayı analiz sonunda öğrenmiş oldum ve bunun sonucunda cilt yaşımı da öğrenmiş oldum.  
Bu işlemi yapmak cidden çok basit ve bir kaç dakika içinde yüzünüz hakkındaki sonucu tüm detayları ile önünüze sunuyorlar. 

Benim sonucumu size söylemem gerek cilt yaşım 10 yaş daha yaşlı çıktı nedeni ise tabii ki yeterince bakmamam ve güneş ışınlarından korumamam. 

Bunun dışında Ageless Clinic'te tüm tedaviler de mevcut ayrıca estetikte olmak üzere!
Hazır gitmişken burnumun üzerinde yaklaşık 2 yıldır benimle yaşayan yağ bezesini de aldırdığımı size söylemek istiyorum.  Bunun için ayrıca çok mutluyum. 

Bu arada tabii ki Botox'umu yeniledim. :))

Cilt analiz sonucumu sizinle paylaşıyor olacağım. 
Daha güzel ve sağlıklı günler diliyorum hepinize!

Ageless Clinic hakkında daha fazla bilgi için http://www.agelessclinic.com/ sayfasını ziyaret edin.




0 YORUM