SUNDAY FUNDAY


Herkese iyi pazarlar diliyorum. 
Bugün 1 Mayıs 2016, yani İşçi ve Emekçiler Bayramı...
Öncelikle Emeği, aklı ve yüreği ile üreten tüm işçilerimiz ve emekçilerimizin gününü en içten dileklerimle kutluyorum. 
Biz bugün sevgili Gezen Ayaklar ve Elmas Çakar ile kahvaltımızı Yeniköy'deki Takanik Balık'ta yaptık. 
Kahvaltı'dan sonra havayı da günlük güneşlik görünce attım kendimi Yeniköy Parkı'nın çimlerine...
Uzun zamandır birikmiş postları nasıl yetiştireceğimi düşünürken bir kaç saat vakit geçirip hemen eve geldim ve sizler için yazmaya başladım bile;
Dillere destan donatılan masamızı görmek isterseniz kahvaltı postunu burada görebilirsiniz.
Ayrıca, Youtube hesabımı artık aktif hale getirdim. Tabii ki öyle profesyonel çekimler yapamacağım daha çok vblog kafasında snapchat ayarında anında günlük videolarım ile Youtube hesabımda karşınızda olacağım.
Eğer youtube hesabımı takip etmek isterseniz linki de burada:)

Hepinize sevgiler, bir sonraki yazımda görüşmek üzere..








ONUR EROL (@onurollstyle) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

0 YORUM