Milano Gezisi | VLOG


Herkese merhaba, yahu şu instagram çıktığından beri blogları hepimiz bi boşladık değil mi?
Her neyse ben elimden geldiğince burayı da boş bırakmamaya özen gösteriyorum ama eskisi kadar sık olmasa da burada sizinle buluşmanın inanın ki benim için yeri apayrı...
Efendim bugünkü blog postumun konusu başlığından da anlayacağınız üzere geçtiğimiz günlerde sık sık kaçamak yaptığım Milano!
İlk olarak 2 gün Milano ardından da 2 günlük Roma seyahatimi burada uzun uzun anlatmayacağım. Öncesinde zaten defalarca yazdım her iki şehri ama il kez Milano ve Roma vlogu cektim.
Çektiğim bir kaç fotoğraf ve instagram postum ile süsleyip sizi videom ile başbaşayız bırakacağım. 
Sevgiyle kalın! 
Onur Erol


Onur Erol (@onurollstyle)'in paylaştığı bir gönderi ()

Onur Erol (@onurollstyle)'in paylaştığı bir gönderi ()





0 YORUM