Paris Moda Haftasından Bildiriyorum

paris fashion week

PARİS MODA HAFTASINDAN BİLDİRİYORUM...
Merhabalar ben Şebnem nam-ı diğer Berry ( @berrydewblog ).
Geçtiğimiz günlerde katıldığım Paris moda haftasından bildiriyorum. 1 sene önce başlayan Paris maceramda moda haftasına katılacağım hiç aklıma gelmezdi ama Onur sayesinde ilk davetimi aldığımda havalara uçtum.
Ben her ne kadar hayatımdan kesitler ve gezip gördüğüm yerleri paylaşsam da dilimin döndüğü kadar sizlere moda haftası izlenimlerimi aktarmaya çalışacağım.
Paris moda haftası süresince ben üç farklı etkinlikte bulundum.
Moda haftasının başladığı ilk gün Ukranyalı moda tasarımcısı Kristina Fidelskaya'nın defilesine katıldım. Kristina Fidelskaya 2019 İlkbahar-Yaz koleksiyonundaki sade ama şık tasarımlarla göz doldurdu.
Toprak tonlarının ağırlıkta olduğu defilede bolca metalik parça da yer alıyordu
 Benim defile kadar hoşuma giden bir diğer ayrıntı da bizlere hediye ettiği eşarplardı. Kristina Fidelskaya tasarımlarına ilham olan mood board'u eşarplarında desen olarak kullanmış.
Tüm defilenin ilk çıkış noktasına görmek çok hoş bir detaydı ve o metalik parçaların David Bowie'den ilham alınarak tasarlandığını hemen ileteyim ;)
Moda sektöründen birçok kişi ile tanışmama vesile olan defileden sonra ikinci etkinliğim Westin Otel'deydi. Otelde dünyanın farklı farklı noktalarından gelen birçok marka ve tasarımcının kıyafetleri sergileniyordu. Büyük bir Showroom havasında düzenlenen etkinlikte Katrine K tasarımlarına yakından bakma ve bu koleksiyonun tasarımcısıyla tanışma fırsatım oldu. Grace Kelly'den ilham alınarak tasarlanan romantik gece kıyafetleri Katrine K koleksiyonunun önemli parçalarını oluşturuyordu. Ben özellikle ışıltılı yıldız motifli gece kıyafetlerini beğendim. Mini bir sunum eşliğinde incelediğimiz gece kıyafetlerinde kullanılan kumaşlar tamamen doğal maddelerden dokunmuştu. Showroom'u gezerken bir Türk tasarımcıya da rastlamam günün keyifli süprizi oldu benim için.

Veee son gün Adeline Ziliox sunumu. ModEl mağazasında ufak bir kokteyl eşliğinde birçok tasarımcının koleksiyonlarına göz atma fırsatı bulduğumuz gecede modacı Adeline Ziliox'un da "Cristal Skin" defilesi yer aldı. Ben hem basın hem de dünyanın farklı farklı noktalarından gelen modaseverler ve tasarımcılarla birlikte defileyi izledim ve tüm parçalara bayıldım. Şeffaf yağmurluk kumaşlardan tasarlanan koleksiyon çok dikkat çekiciydi. Mağazanın alt katında yer alan tasarımların da bol bol fotoğrafını çektim, umarım sizler de en az benim kadar 2019 İlkbahar-Yaz koleksiyonunu beğenirsiniz. Önümüzdeki yıl bizi rengarenk bir yaz bekliyor.
Bir sonraki Paris moda haftasında görüşmek üzere...:)

 

Kristina Fidelskaya






Şebnem berry

Katrine K




paris fashion week




Adeline Ziliox














0 YORUM