Matka Kanyonu ve Üsküp Gezisi - Makedonya Gezisi


onurollstyle
Büyük avrupa gezimin ikinci durağı Üsküp oluyor.
Üsküp'te ilk durağımız buranın en ünlü yeri ve doğa harikası olan yeri Matka Kanyonu oluyor. Biz buraya kendi otobüsümüzle geldik fakat akşam saatlerine kadar şehir merkezinden buraya otobüs seferleri oluyor.
Öncelikle Kanyon'un çevresindeki uzun yürüyüş yolunda mükemmel manzara eşliğinde yürüyorum ardından ise Baraj gölünde güzel bir tekne gezisi ile bu eşsiz manzaranın keyfini sürüyorum.

Matka Kanyon'unda gün geçirmek isterseniz burada konaklayabile eğiniz yerlerde mevcut ayrıca gölün çevresinde restoran ve kafelerde oturup hem yorgunluğunuzu atabilir hemde buranın tadını bir kadeh şarap eşliğinde çıkarabilirsiniz.

Yutube Videomu ise BURADAN izleyebilirsiniz.



üsküp

Gezim boyunca tüm fotoğraflarımı elimde görmüş olduğunuz HTC U12+ ile çektim. 6 inc büyüklüğündeki. Yeni HTC U12+, Edge Sense 2 ile milyonlarca uygulamaya hem kolayca ulaştım hem de harika fotoğraf ve videlar çektim.

skopje




Akşam saatlerinde Üsküp'e varıyoruz. Bolca ışıklar içerisinde Üsküp bizi karşılıyor. İlk olarak gözüme Vardar Nehri üzerinde duran Korsan gemileri çarpıyor. Bu gemiler hem otel hem de restoran olarak faaliyet gösteriyor.
Nehri geçip şehri turlamaya devam ediyorum.
Bolca ışıklandırılmış köprüler ve heykeller karşılıyor önce bizi.
Köprüleri geçerek eski çarşı sokaklarına giriyoruz.
Eski mahalleye bildiğimiz Türk kültürü hakim hatta yemeklere kadar ve hemen hemen herkes burada Türkçe konuşuyordu.
Buranın meşhur köftesini yoğurdu ile beraber yeyip yolumu bir sonraki durağım olacak Budapeşte'ye doğru uzatıyorum. 












0 YORUM