İnstagram Fotoğraflarımı Nasıl Düzenliyorum?

lightroom present
Herkese merhaba,
Sanırsam instagram'da en çok aldığım sorulardan biri de instagram fotoğraflarımı nasıl editlediğim, nasıl düzenlediğim...
Ben de bu konuyla alakalı bir yazı yazmak istedim.
Öncelikle şunu belirteyim fotoğraflarımın hemen hemen hepsini artık cep telefonu ile çekiyorum.
Tabii ki çekerken dikkat etmeniz gereken hususlar var!
Dikkat etmeniz çeken noktalar ise mutlaka doğru açı, doğru ışık olmalı!
Mümkün olduğu kadar çok güneş altında veya çok karanlık ortamlarda fotoğraf çekmek ister istemez fotoğraf kalitenizi düşürecektir.
Gelelim Fotoğraf düzenlemek için kullandığım uygulamalara...
İnstagram'ı ilk kullanmaya başladığım dönemlerde hemen hemen herkes gibi ben de Vsco kullanıyordum Vsco'nun en favori effectleri Hb1 ve C9 idi, fakat gelişen teknoloji ve photoshop'un cep versiyonları da çıkmaya başladıkça tabii ki daha profesyonel edit programları kullanmaya başladım.
Bunlar bugün hala kullanmaya devam ettiğim Lightroom şuphesiz ve ardından RNI Films ile tanecik ve eskitme işlemlerini yapıyorum.
Tüm bunlarla alakalı youtube kanalıma bir video yayınlamıştım arzu ederseniz bu video'yu izleyebilirsiniz.






lightroom present

RNI Films Filter




0 YORUM