Erkekler İçin Mont Önerileri


ERKEKLER İÇİN MONT ÖNERİLERİ
 Herkese merhaba arkadaşlar, uzun bir süredir blog sayfamda erkek moda ve stil önerilerine yer vermediğimin farkına vardım ve bugün biz erkeklerin kombinlerinden olmazsa olmazı montlarla ilgili bir yazı yazmaya karar verdim.

Konu mont olunca şüphesiz hepinizin aklına kışlık  bir giyim gelebilir, fakat montlar özellikle mevsim geçişlerinde, sonbahar ve ilkbahar mevsimlerinin de en önemli parçalarındandır.


Mont alırken ben nelere dikkat ediyorum?
Gerek günlük gerekse spor mont alırken dikkat ettiğim konular var.
Öncelikle kendi giyim tarzıma uygun bir model seçmeye özen gösteriyorum. Bunun içine renk seçimlerimi de katınca kafamda nasıl bir mont istediğim aslında oturmuş oluyor.
Tabii ki her şey bunlarla yeterli değil. İkinci olarak hangi mevsim için arayışım mevcut, günlük kullanım için mi arıyorum yoksa oluşturduğum kombinleri destekleyecek bir arayışım mı var şeklinde sorgulama yapıyorum, buna uygun kalıp ve modelleri inceliyorum. Özellikle tercih edeceğim mont için mutlaka rahatlık benim için çok önemli!
Sıcak tutabilme ve terletmeme özelliği,su geçirmezliği,fonksiyonel oluşu,dayanıklılık ve en önemlisi kesiminin dar olması gibi detaylar geliyor.
Tüm bunların dışında tabii ki kendi tarzıma uygun renk seçimi de tercih edeceğim montu belirlememde yardımcı oluyor.

Mont Kombinlerimi Nasıl Oluşturuyorum?
Günlük olarak rahat giyinmeyi tercih ediyorum.  Jean üzerine mevsim şartlarına göre değişkenlik gösteren t-shirt, gömlek veya triko tercihimdir.
Bu yüzden mont modelleri renk tercihlerim de  genel olarak daha yumuşak havalarda açık renk ( bej, soft yeşil ve mavi ) tonları tercih ederken daha sert geçen mevsim şartlarında ise koyu tonlar olarak değişkenlik gösteriyor.

Sezonun Trend Mont Renkleri Neler?
Her yıl olduğu gibi bu yıl da haki, bej ve lacivert tonları yine gündemde!
Modası geçmeyen renk tercihleri olarak bu tonlara mutlaka dolabınızda yer açmayı ihmal etmeyin.
Sizin için 3 farklı kombin önerisi hazırladım.
Hem daha anlaşılır olsun hem de görsellerle ne anlatmak istediğimi daha net bir şekilde pekiştireyim.

Sarar’ın bahsettiğim renklerdeki montları tam da sizinle paylaşmak istediğim gibi…
Sarar’ın bahsettiğim renklerdeki montları tam da sizinle paylaşmak istediğim gibi…
İlk kombinimde, rengini çok beğendiğim Sarar bej montunu yarım boğazlı bej triko ile kombinleyip, son olarak bu iki renge uyacak gri kumaş pantolon tercih ettim.
Özellikle ilkbahar için bence ideal ve son derece şık bir kombin.

sarar

 İkinci kombinim, gün içinde işlerinizi halledip akşam saatlerinde bir davet veya yemekte boy göstermelik daha elegan bir kombin! Burada yine Sarar’ın lacivert montunu, beyaz üzerine lacivert çizgili bir gömlek ve lacivert kumaş pantolon ile kombinledim.
sarar mont
Bordo ve yeşil uyumunu çok seviyorum! Sonuncu kombinimde, Sarar haki yeşil montu polo yaka bordo tişört ve Jean ile kombinledim. 
Son derece sportif ve enerjisi yüksek bir kombin oldu ne dersiniz?

Evet arkadaşlar bir blog postunun daha sonuna geldik. 
Umarım sizin için aydınlatıcı bilgiler paylaşmışımdır.
Siz de bahsettiğim örnekler gibi kombinler oluşturmak istiyorsanız, Sarar Erkek Mont modellerini inceleyin ve dolabınızda onlara mutlaka yer verin.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sevgiler,
Onur Erol

0 YORUM