Bodrum Bodrum

90'lardan bugüne kadar her yaz muhakkak gittiğim yerdir Bodrum...
Böyle olunca biraz da Bodrumlu sayılırım haliyle! Ergenliğimden bugüne kadar olan yıllarda sayısız anı biriktirmişimdir o sokaklarda, o caddelerde, o barlarda ve o plajlarda.
Bir başkadır Bodrum bu yüzden benim için...
Her şeyin ilkini yaşadığımdır...
Bu yaz da gene soluğu aldım kireç beyazı evlerin sahile vurduğu güzelim Bodrum'da...
Şuursuzca, özgürce uzanıp kumsala güneşe emanet ettim bedenimi, özümü.
Bodrum'a gidince artık kaldığım bir evim de var...
Aslında ev değil şirin mi şirin bir butik otel lakin benim için ev.
Canlarım Burcu ve Aysun'un işlettiği güzeller güzeli kale manzaralı White & Blue Otel.
Geçtiğimiz yıldan bu güne kadar da sanırsam 3-5 kez arası konaklamışımdır burada.
Barlar sokağına yakınlığı, plaja 2 adım uzaklığı da cabası...
Hele o akşamüstü Bodrum kalesine batarken gün işte en can alıcı noktası..
Evet dostlar,
Şiir gibi satırlarla başladım gene:)
Ama anlatılanı yazabilmenin  en güzel tarafı budur belki yani ben böyle ifade edebiliyorum.
- Ve böyle de güzel oluyor:)
Efem, doğum günü haftamda Bodrum'daydım bu yaz başı...
Hem keyifle geçen günler hem çok sevdiklerim Burcu, Aysun ve Astrolog Elvan ile harika vakit geçirdim ve bunu da post etmesem olmazdı.
Altta fotoğraflardan bir kısım seçmeler var bakabileceğiniz daha fazlası hatta sinema tadında reels videolarını ise instagram sayfamda bulabilirsiniz.
o zaman şimdilik size hoşça kalın der ve hemen beni BURADAN takibe alıp.
İnstagram dünyamın kapılarını aralamaya davet ediyorum.
Hepinize çok mutlu günler.
xoxo
Onur

astrolog elvan






erkek moda influencer


 

0 YORUM