Erkek Adam Ne Giyer?

Soğuk bir kış günü, sıcacık bir kahve içimi ısıtıyor...
Kat kat giyinmek zorunda kaldığımız bu günlerden pek haz etmiyorum. ya hasta olmayı göze alıp istediğin gibi giyineceksin, ya da üşümemek için önlemini alacaksın. Hem üşümesem hemde şık olsam istiyorsanız mutlaka renk kominasyonunuzu iyi yapmanız lazım. Benden söylemesi :)
Kahve molası ardından Nişanrtaşı'da ki mağaza vitrinlerine göz atıyorum. Soğukta içimi sadece kahve ısıtmıyor yenilenen vitrinler ve baharın müjdecisi  bir çok koleksiyonlar yerini almış bir çok yerde indirim bitmiş.  Peki ne var yok merak ediyorsanız? Benden bir kaç ipucu keyifli seyirler.





































1 YORUM

  1. tamam ben kadınım n'olmuş bakamazmıyım posta
    erkek giyimi özel zevklerim arasında
    az önce halloween klibini izledim
    nasıl da başarılı
    valla bravo
    tıstım mı ne,bak kötü bişi yazamıom :(

    YanıtlaSil