Hair Done!

Herkese merhaba, 
Uzun zamandır saçımda bir değişiklik istiyordum ve sonunda hızlı bir karar ile saçımı değiştirdim. 
Beni tanıyanlar bilir ki ara ara bana gelirler ve bir an başka bir ben olabilirim. Hatırlayanlar varsa geçtiğimiz yıllarda da saçlarımı rasta yaptırmıştım. 
Fotoğraflarda gördüğünüzden daha açık bu arada saçlarım özellikle platin hatta beyaza doğru gidiyor.  Bunu piyasada mor şampuan olarak bilinen gri şampuanla yapıyorum.
Saçım hakında her geçen gün bilgi almak isterseniz ise sizi SNAPCHAT'ime alayım. 
Hatta biraz evvel şampuan hakında bilgi de verdim...
  Yani şanslı okuyular onu da izleyebilirler.

Snapchat: Onurollstyle 
Instagram: Onurollstyle


Gözlük : SUNDAY SOMEWHERE
Çanta : O' bag 





Onur Erol (@onurollstyle) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

1 YORUM