Yaz Geldi!

onurollstyle

Herkese merhaba,  geçtiğimiz hafta benim için yoğun ama bir o kadar güzel bir haftaydı...
İlk olarak Disaronno'nun düzenlemiş olduğu en iyi barmen seçimi için soluğu Milano'da aldım. Güzel bir Milano kaçamağında, bir likörün derin tarihi ve İtalya'nın eşsiz güzelliklerini biriktirip yurda döndüm. Disaronno macerasını bir sonraki postlarımda anlatacağımdan emin olabilirsiniz. 

Neyse yurda döndüm dedim ama İstanbul'a değil soluğu hemen Alaçatı'da aldım. Bu yaz bolca  Flyinn beach'te olacağımın müjdesini size vermek istiyorum. Muhteşem Çeşme'nin en güzel koyuna kurulmuş plajda kendimi bir o kadar özgür hissettiğimi beni insagram'dan (onurollstyle) takip edenler biliyordur.
Gerek güneşlenme, gerek dans bunun dışında bolca meditasyon ve yoga için mükemmel bir yer...
Flyinn hakkında bir çok post yayınlayacağımdamn burada çok fazla detaya girmek istemiyorum. beni takipte kalırsanız zaten sizde benimle keşfe çıkmış olacakasınız.
Hepinize sevgilerimi sunuyorum.
****
Hi everyone, I had trip late last week in Milan and Izmir .
First, I took a breath of Milan , which was held for the best selection of Disaronno bartender . A nice getaway in Milan , I returned home to accumulate the unique beauty of the deep historical and Italy liqueur. Disaronno adventure to be sure that I will tell you in my next post .

I could happen this summer in Alacati Flyinn beach.
Both the sun , must dance a perfect place for meditation and yoga plenty out of it ...
I published a post about Flyinn do not want to get into too much detail here . If you follow me in my instagram (onurollstyle) , you have seen a lot of photo .
Love to you all

Toptank: TOPMAN 
Coton pants : ZARA
Hat: MUDO



onurollstyle


0 YORUM