DISARONNO WEARS CAVALLI

%100 Italyan likörü! 

Disaronno ile olan yakın bağımı artık bilmeyen yok gibi...
Haliyle benim de İtalya'ya olan aşkım sonucu bir ortak noktada buluşup flört etmeye başladık bu likör ile..
 Bu serüven geçtiğimiz yıl Pitti Uomo'da başladı. 
İtalya'nın en büyük erkek giyim fuarı olan Pitti'de yanımda olan Disaronno'yu geçtiğimiz aylarda da kendi ülkesi olan İtalya' da üretildiği bölge olan Saronno'da keşfe çıkmıştım...

Hayatta herşeyin bir hikayesi olduğuna ve bu hikayenin de temelinde muhakkak aşk olduğuna inanan biri olarak, bir likörün yani  Disaronno'nun içindeki aşk'ı duymak beni çok şaşırttı ve kendisine olan bağımı daha çok güçlendirdi diyebilirim. 
Bağlanmamın nedeni tabi ki sadece hikayesinden yola çıkarak değil! Her geçen yıl Moda ile yakın duruşu ve önemli tasarımcılar ile yaptığı iş birlikleri sonucunda ortaya çıkan süper şişeler bu bağın kopmamasına neden oluyor.
 Disaronno'yu tercih etmemin en geçerli sebebi ise şüphesiz eşi benzeri olmayan tadı... 

Benim gibi likör severler için en iyi tercihlerden biri üstelik sadece bir likör değil günün her saati içebileceğim bir kokteyl olması da cabası..
Özellikle aparatif olarak birşey içmek istiyorsam  bu muhakak biraz disaronno ve birazda portakal suyu karışımı oluyor.

Disaronno her yıl belirli bir sayıda içkiyi özellikle dünyanın en büyük tasarımcıları veya markalarıyla işbirliği yaparak limited edition olarak üretilen sınırlı sayıdaki şişeleri piyasaya sunuyor.
Kendisini ilk olarak Moschino, Versace ve instagram hesabımda bolca görmüş olduğunuz ile Cavalli ile görüyoruz. 
İşte ben bu yüzden Disaronno'ya bayılıyorum. 
 #DisaronnoWearsCavalli
#DisaronnoCavalliGiyer











0 YORUM