ERMANNO SCERVINO LOOK



Herkese merhaba, 
Hazır İstanbul'a kar yağışı bekleniyorken yakalaşan soğuk havaya inat sıcacık tutacak bir post ile karşınızdayım!
Bugünkü postumda yine Milano'dan ve bildiğiniz üzere geçtiğimiz ay ziyaretim olmuştu ve hem sonbahar - kış 2016  koleksiyonlarını hem de ilkbahar - yaz 2016 koleksiyonlarını oradaki pr ofislerinde görme şansım olmuştu.
Ben de anlamış değilim fakat bir hafta içerisinde ne çok ofis gezmişim ne çok giyip çıkarmışım! Her neyse bu durumdan hiç şikayetçi değilim aksine mutlum ki sizin karşınıza bilindik sıradan koleksiyonlar ve kombinler  ile çıkmıyorum. 
Umarım siz de benim gibi düşünüyorsunuz?

Bu arada Snap'e şu aralar acayip merak salmış durumdayım!
Bir çok kişi gibi sıradan günlerim dışında gerçekten snap'lerimde kendimi yani özümü yansıtan çizimlerim ve gerçek hayat akışımı paylaştığım bir çok anımı yakalamanız mümkün.
Takip etmek isterseniz snapchat'ten beni onurollstyle adı ile bulup takip edebilirsiniz!


tüm kombin: ERMANNO SCERVINO

photography



















1 YORUM