CAMOUFLAGE

Herkese iyi pazarlar,
Yine yoğun bir haftanın sonunda nihayet bilgisayarımın başına oturabildim. 
Malum yılbaşı öncesi herkes gibi ben de bir koşuşturma içindeyim. İnstagram ve Snapchat'ten beni takip edenler biliyor ki o davet senin bu event benim gezinip duruyorum ve bu yüzden postlarda ufakta olsa biraz aksamalar oluyor. 
Bugün üzerimde özellikle instagram'da paylaşmış olduğum andan itibaren ilgi gören ve istenen mont ile karşınızdayım. 
HYDROGEN sonbahar/ kış 2016 koleksiyonuna ait olan bu montu ben de çok sevdim. Özellikle benim gibi kamuflaj sevenler için ideal!
Ayrıca koca bir kışı bir tişört ve bu montla geçirebileceğinizi de size söylemem gerek. :)

SNAPCHAT / INSTAGRAM : @ONUROLLSTYLE

Alışveriş yapmak için linkler burada!

outerwear: HYDROGEN
shoes: ADIDAS
Photographer











1 YORUM