BEST MOMENT 2015


Herkese merhaba, yine bir yıl daha geri de bırakıyoruz. Herkes gibi benim de acı tatlı anlılarım, hatalarım oldu. Bu yıl kendim için belki de başkaları içinde bir sınav verdiğimi düşünüyorum... 

Hayat işte! İçinde yaşadığın süreçte gösteriyor sana herşeyi tüm çıplaklığıyla ve daha iyi anlıyorsun, algılıyorsun. 

Özellikle içinde bulunduğum kocaman yalan bir dostluk haritasından silmekle yetindim kimilerini, kimilerinin raflarını değiştirdim ve kimilerine ise sadece gülüp geçtim. 

Tüm bunları yaşarken çok güzel anılarımla karşınızda oldum. Bu anıları sizlere yansıtırken umarım hiç sıkılmamış üzerine keyif almışsınızdır diye umuyorum. Çünkü %100 doğal olmaya, gerçek olmaya özellikle hala insan olarak karşınızda olmaya özen gösteriyorum. 

İşte geçen 365 günden benim için özel ve unutulması mümkün olmayacak güzel anılarımla şimdi buradayım. 

Ama son söz olarak şunu söylemek isterim. 
Varsa kırdıklarım, üzdüklerim hani bilmeden de olsa incittiklerim, buradan hepinizden özür dilerim.
Hepinize, hepimize daha aydınlık, önce bol sağlıklı ve sonrasında içinde yeni umutların yeşerdiği güzel bir yıl dilerim.

1.DANS AND JOY ( PITTI UOMO )


2015 yılına gerçekten hızlı giriş yaptım. 2015'in ilk günlerinde Floransa'da gerçekleşen Pitti fuarında farklı kombinlerle karşınızda olmuştum! Burada tekrardan Altınyıldız ailesine ve sevgili Ayşe Ebru Yardımcı'ya teşekkür etmek isterim. 
Postu okumak için link 

2. CIAO BELLA ROMA 




İtalya seyahatlerim her hangi bir şehri olursa olsun muhakkak son olark Roma'ya uğramadan ülkeye dönmüyorum! Çünkü Roma'nın benim için önemi anlamı çok farklı bu yüzden de kendimle bütünleştirdiğim tek şehrim! 
Roma ile ilgili postlarım bir tane değil okumak için linkler altta :) 

3. MILANO MILANO 


Bu kaçıncı oldu bilmiyorum fakat bir önceki bölümde de göreceğiniz gibi adım İtalyan'a çıkmış durumda! 
Evet gerçekten kendime göre de tam bir italyan'ım ve mümkün olduğunca oradayım! 
işte size Milano çıkarmasından 2015 postları :) 



4. İSTANBUL FASHİON WEEK



Hayatım boyunca hiç normal olamadım! He daim farklı biri olmuşumdum bu da ister istemez stilime yansıyor. Aslında kimin ne düşündüğünün de önemi yok önemli olan benim nasıl hissettiğimdir...
2015 Mart ayında gerçekleşen İstanbul Moda Haftasın'da en çok sevdiğim outfit buydu :)


5. YOGA EVERYWHERE



Bu yaz başında ne yazık ki yoğun iş tempom yüzünden spora ve yogaya ara vermiş olsamda fırsatını bulduğum noktada yapıyorum!
2015'in en güzel günlerini de Alaçatı'da Flyinn Beach'te geçirdim. Burada gerçirdiğim onca zaman gerçekten benim için çok özeldi.


6. SKINOS İLE ATINA 


Blogger olmanın en güzel taraflarından biri de muhakka çok gezmek! İşte bu yüzden yaptığım bu işi gerçekten çok seviyorum. Gezdiğim ülkeleri artık daha iyi toparlamak hem de sizinde takip etmeniz için instagramdan #onurollstyleontheway buradan ise travel segmesi açtım!


2015'in önemli gezilerinden biri olan Atina'ya Skinos ile gittim. Türkiye'den de bir barmenin yarıştığı yarışmada yer almak gerçekten güzel bir deneyimdi!


7. BERLIN FASHION WEEK

Sevgili Emre Erdemoğlu'nun Penguin defilesi için bu kez yolumuzu sıcak temmuz ayında Berlin'e düşürmüştük. 
Gerçi aylardan temmuz olmasına rağmen orada çok üşüdüğümü size söylemem gerekiyor.
Fakat Emre'nin koleksiyonundan bu güzel tulumu giymeme kime engel olamazdı!
İşte berlin çıkarmasından özel post:)




8. COTE D'AZUR 



2015 yılının belki de en şanşlı kişilerinden biri bendim!
Bir sürü ülke gezdim, yarışmalara katıldım ve seyahat kazandım daha ne isteyeyim?
Sevgili Deniz Saatcioğlu ile çok güzel bir Cote d'Azur çıkarması!


9. MILAN FASHION WEEK 





Elimden geldiğince yutdışındaki moda haftalarını takip ettiğimi artık biliyorsunuz!
En son geçtiğimiz eylül ayında gerçekleşen moda haftasına sevgili Duygu Şenyürek ile katıldım. Bir defile çıkışında Roberto ve Laura ile karşılaşıp bu karenin bir benzerini sosyal medya'da paylaşmıştım!
Postun devamı:


10. MILANO OFİS ZİYARETLERİ




Evet, bu yılın son çıkarması da yine Milano'dan geliyor! 2015 kasım ayında bu sefer Milano'da bulunan bir çok pr ofisinihem bu yılın hemde 2016 yılının erkek koleksiyonlarını incelemek için ziyaret ettim. 
Yıllardır yazmış olduğum blogun meyvesi buydu! 
Ofis gezilerinin postu bitmiş değil fakat bitenlerin linki altta :) 

2 YORUM

  1. blogunu ilk kez okuyorum. snap sayesinde gorundugunden sicak ve samimi oldugunu görmus oldum.bence snaplere de araliksiz devam
    ÖZGEN.

    YanıtlaSil
  2. Zamanim oldukça blogunuza bakmaya çalışıyorum benim gibi birçok insan muhakkak zamani bahane edecektir. Öncelikle blogunuzu gayet basarili buluyorum. İnstagram in öne geçtiği kesinlikle doğrudur. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim yaşınızı öğrenince cok şaşırdım, kesinlikle daha genc duruyorsunuz.

    EMIR
    IG: @icnaliy

    YanıtlaSil