Gaziantep Gezisi



Hepinize merhaba!
Geçtiğimiz hafta sonu tatlıları, kebapları bol acısı ve özellikle katmeri ve baklavası ile meşhur Gaziantep'deydim.

Zengin ve cömert mutfaklarını duymuştum herkesten fakat inanın ki bu kadarını ben de beklemiyordum. 
Gaziantep gezimizi Fistikzade baklavaları organize etti ve yoğun bir programımız olduğunu biliyordum fakat aklımdan bu kadar yemek yiyeceğimi asla düşünmediğimi size başta söylemem gerek. 

Benim için önemli olan bu şehre ve yöreye ait birçok şeyi keşfetmekti aynen öyle de oldu fazlasıyla... 

Fıstıkzade ile Gaziantep gastronomi gezimize başladık. 
İlk durağımız, buranın meşhur Orkide Pastanesi, pastane dediğime bakmayın özellikle kahvaltısı ile meşhurmuş burası! 

Gelelim kahvaltımıza, Gaziantep'te kahvaltı denince muhakkak akla katmer geliyormuş, ben de ilk kez katmerin tadına baktım. Özellikle fıstıklı ve şekerli olana bayıldım. Bunun dışında Orkide'ye has Antep dürümü yediğim en güzel şeydi sanırsam.


Hep diyorum ya "sokakta hayat var" diye! . . .


İkinci gün durağımız kahvaltımızı Gaziantep Kale altında kebapçı Necdet'te yaptık. Kahvaltıda ne olduğu fotoğrafta belli ama kadrajda olmayanlarla ben yine de yazayım. Ciğer dürüm, ayran, beyran ve sonrasında katmer vardı. 
Benim için farklı bir deneyim olsada ucundan köşesinden hepsinin tadına baktım tabii ki! 
Sanırsam en keyif aldığım gezi bu oldu! . . 

Her öğün, öğün arası - ortası sürekli yemek yiyoruz.



Diyet bozduran günahlar şehri güzel Gaziantep'i ben çok sevdim, tüm detayları burada yazmaya kalkarsam ne yazık ki sayfalar sürer bu yüzden hadi sizi youtube hesabıma alayım hem kanalıma Abone olun hem de Gaziantep gezimle alakalı beş vlog'u izleyin.

























0 YORUM