STAY WITH ME


Alaçatı'dan gecikmeli post ile tekrardan karşınızdayım!
Her Alaçatı ziyaretimde muhakkak stil postu için kamera karşısına geçiyorum. Bazen bu postlar tarihi çok geçtiği için sizinle buluşmuyor ve sosyal mecralarda bir kare ile öylece kalıyor. 
Bu postun üzerinden zaman çok geçse de inanın ki bu fotoğrafları harcayamadım. Siyah kombinime eşlik eden kırmızı pabuçlarımı umarım beğenmişsinizdir. 
Her neyse çok fazla sözü uzatmadan konuyu Alaçatı'ya bağlamam gerek sanırsam.. 
Söz konusu Alaçatı olunca muhakkak maviye boyalı pervazlar gelir akla bunun dışında birbirinden lezzetli yemekleri ve şüphesiz soğuk denizi...
Fakat benim  sevdiğim  yanı tüm bunların dışında orada yeni tanıştığım insanlar olmuştur. Bu kaçıncı Alaçatı çıkarmam oldu bilmiyorum fakat nitekim yine aynı şeyi üstüne basa basa söyleyeceğim. 
Orada geçirdiğim uzun yada kısa süreli tatillerimde hayatıma güzel dostluklar kattığım insanlar oldu!

Orada bize kapılarını açan ve gönüllerini ortaya seren herkese ben bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. 
İyi ki varsınız... 


CEKET / CORE
T-SHIRT / CALVIN KLEIN
PANTOLON / ZARA
SNEAKERS / ADIDAS
GÖZLÜK / GENTLE MONSTER








0 YORUM