Kışa ramak kala...


Hepinize merhaba, artık postları ben de hiç bilgisayar açmadan telefondan yayınlamaya karar verdim. 
Bu şekilde belki çok fazla fotoğraf detayı olmayacak fakat anında ve taze taze postlarla karşınızda daha çok olabileceğim kanısındayım. 
Geçtiğimiz gün sevgili Deniz Saatçioğlu işe Yıldız Parkı'na doğru gittik. 
Zaten farkındatsanız bu aralar Deniz ile bolca parklar ve bahçeleri geziyoruz. 

Kasım'ın son demlerini yaşadığımız bu günlerde de hava iyice kendini belli edip, kış soğuklarına bürünmeye başladı. 
Durum böyle de olunca ben de ister istemez kış moduna aldım kendimi! 
Kış aylarının vazgeçilmezi berem buna bir örnek olabilir. :)
Ve hal böyle olunca instagrm duvarımı da tamamen yumuşak bir hale getirmek istedim. 

Belki farkında olanlar vardır, daha çok soluk renkler tam şu zamanlar hissettiğimin bir yansıması diyebilirim. 

Artık kış boyunca bo tonlamakarla karşınızda olma niyetindeyim. 
Umarım hoşunuza gitmiştir.

Kazak - Yelek / ZARA
Pantolon / ALTINYILDIZ
Bere / MUDO
Ayakkabı / LUMBERJACK 



0 YORUM