Alaçatı Alaçatı



onurollstyle

Alaçatı denince aklıma sonsuz mavi geliyor..
Bu kaçıncı Alaçatı çıkarmam bilmiyorum fakat her defasında bir o kadar daha heyecanlanıp keyif alıyorum orada olmakta.
Belki de maviye olan tutkum burada bütünleşip pekişiyor ve bambaşka bir beni anlatıyor. Daracık sokakları, kilidi olmayan misafirperver kapıları, insanı kendine getiren buz gibi denizi ve dahası...
Yaz geldi ve yazın gelmesiyle beraber Çeşme'nin en önemli plajları da teker teker açılmaya başladığı şu günlerde geçtiğimiz hafta bizde iyi bir ekip ile Madeo Beach'in açılışını kutlamaya gittik. Son derece doğal bir plaj olan Madeo gerçekten insanı tam bir tatil moduna soktuğu kesin. 
Bu açılış sayesinde yeni yeni yerleri keşfederken eskilerin kapılarını da çalmakta buldum kendimi...
Dedim ya burası Alaçatı! 
Bir kere gelince dostluklar kuruyorsun en ala'sından. Aynen de öyle oldu!
Kaldığımız Leylak Otel ve o muhteşem sahiplerinin bizler için pervane olmaları mı dersiniz, geçen yıl kaldığım Sakin Ev'in kahvesi mi dersiniz bilmiyorum ama bilmeyen anlamaz Ege'yi...
Bir de daha yeni keşfettiğim 275'in üzerinde şarabı bulunan ayrıca çok güzel bir bahçe'ye açılan restoranı ile hizmet veren Arven'i mi ben bilemdedim. 
Buyrun o halde önce videoyu izleyin sonra çektiğim fotoğraflar arasında bu ruhu siz yaşayın.
Sevgiler, Onur


MADEO BEACH





ALAÇATI SOKAKLARI








 LEYLAK OTEL
Resim yazısı ekle
,

SAKİN EV OTEL



ARVEN ALAÇATI


0 YORUM