Milan Fashion Week - Outfit 1


Herkese merhaba!
Yine, yeni, yeniden Milano sokaklarından bir post ile karşınızdayım. Milano'da geçirdiğimiz günler boyunca birçok koleksiyonu yakından gördüğümü bir önceki postumda yazmıştım. Sırasıyla yoluna koyup sizlerle buluşturmak için inanın ki ben de sabırsızım fakat şu aralar geçirdiğim rahatsızlıktan dolayı biraz yavaştan almak zorundayım. 
Umarım bunun için affınıza sığına bilirim. 
Konu duygularını satırlara dökmeye gelince bunu iyi başarabiliyorum sanırım fakat bu rahatsızlık verip vermediği konusunda bir fikrim de yok. Eğer öyleyse lütfen bana geri dönüş yapın olur mu?
Her neyse.. 
Biraz uzattım galiba :) Milano'da oradan oraya koşuşturken muhakkak kendi stilimden de ödün veremezdim. Her daim çok şık giyinmesem de muhakkak özen göstermeye çalışıyorum. Stilim konusunda sizlere ilham oluyor muyum bilmem ama genel olarak ruhuma yakışanı tercih ediyorum bu yüzden de kimine göre iyi kimine göre ise kötü olabilir. 
Genelde tercihimi siyahtan yana kullandığım için hazırlanıp dışarı çıkmam bir o kadar kolay oluyor! Hatta bir patiye veya davete giderken üzerime geçirdiğim bir ceket ile tüm günü kurtarabileceğine inanlardayım.
İşte kanıtı fotoğraflarda!!
Umarım beğenmişsinizdir.
Sevgiler,
Onur Erol
gözlük : Gentle Monster 
şapka: Mudo Concept
sweatshirt : Acne Studio
pantolon: Zara
Ceket: Emre Erdemoğlu
bot: Hotiç














1 YORUM