FETHİYE / ÖLÜDENİZ - Bir Doğum Günü Hikayesi


onurollstyle

instagram onurollstyle



Yine yeniden Fethiye’deyim. Bu sefer 41 yaş vesilem ile!
Seneler hızla geçerken bir o kadar yaşamın olgunluğuna varmanın telaşı var içimde.
Bunca geçen zamanın ardından hala yolda olma, yolda kalma arzusu içinde olmanın heyecanı da tabii ki.. 
Neyse; yeni yaş almanın tadını bu sefer Fethiye'de çıkarıyorum. Belkide hayatım boyunca yaşadığım en güzel yaş alma senfonisi bu!
Doğum günü kutlaması için Türkiye'nin en cennet köşelerinden biri Fethiye - Ölüdeniz'den kucaklıyorum sizi.
Fethiye plajlarını, en önemli tarihi yapılarından olan Karaköy Tarihi Rum Evlerini ve şahane Help Beach & Bar ve Turunç Pınarı Koyunun sularında serinliyorum.
Ayrıca güzel bir vlog ile de bunu taçlandırıyorum.
Şimdi sizi bu fotoğraflar ve youtube vlogu ile baş başa bırakıyorum tadını çıkarın.




Onur Erol ♛ (@onurollstyle)'in paylaştığı bir gönderi ()


help beach fethiye









Onur Erol ♛ (@onurollstyle)'in paylaştığı bir gönderi ()




sugar beach ölüdeniz

onurollstyle

help bar ölüdeniz












0 YORUM