2021 Yeni Yıl Hediye Paketlerini Açıyorum | Size de Yılbaşı Hediyesi Var

yeni yıl hediye paketi

Herkese merhaba arkadaşlar,
Yeni yıl hediyeleri kapımı çalmaya başladı ve bu heyacanı sizinle de paylaşmak istedim ve markalardan gelen yeni yıl hediye paketlerini Youtube kanalım Onurollstyle Tv'de açtım.
Tabii ki sizi de unutmadım! 🎁
Yılbaşı’nda size de içinde dolu dolu ürünlerin olduğu kocaman bir yeni yıl hediyesi hazırladım.
Hem hediyeleri görmek hem de size ayırdığım paket içeriğini izlemek için altta youtube videosunu paylaşıyorum.
Hediye Kutusu içinde ne var diye merak ediyorsanız onları da altta görebilirsiniz.Maybelline Cheek Heat Maskara Maybelline Lash Sensational Allık Maybelline Hyper Precise Eyeliner L'Oréal Paris Matte Lip Crayon 103 Ruj L'Oréal Paris Brow Artist Le Skinny 105 NYX PMU Epic Ink Liner Eyeniler Garnier Aloe Jel Nemlendirici Garnier Rose Micellar Water La Roche-Posay Anthelios Invisible Fluide Kérastase Fusio Scrub L'Oréal Paris Excellence Cool Creme 7.11 L'Oréal Paris Excellence Cool Creme 8.11 Matrix Biolage All-in-one Spray Matrix shape switcher molding paste Elseve Saç Güzelleştirici Mucizevi Yağ Krem Elseve Dream Long Şampuan Elseve Dream Long Saç Kremi Elseve Dream Long Bye Bye Makas Elseve Arginine Şampuan Elseve Arginine Saç Kremi Elseve Arginine Dökülme Karşıtı Güçlendirici Bakım Kremi L'Oréal Professionnel pro longer 300 ml şampuan L'Oréal Professionnel pro longer 250 ml maske CeraVe 50ml Nemlendirici Acqua Di Gio Profondo Edp Erkek

0 YORUM