Munich ile ben




Herkese merhaba!
Uzun bir ardan sonra nihayet yeni post ile karşınızdayım. İstanbul'da malum havalar bir açıp bir kapatınca şu aralar ne giyeceğimi inanınki şaşırmış durumdayım. Hal böyle olunca ancak çekim için bir gün ayırıp stil postlarını bir anda çekip post etmek gerekiyor. 
Herneyse ben sadete geleyim. Beni eğer insatgram'da takip ediyorsanız bileceksiniz ki son günlerde ispanyol spor ayakkabı markası olan Munich ile  " #MünichİleBen "etiketi altında bir çok post paylaşıyorum.  Yerinde duramayan şehirli bir erkeğin stilinden ilham alacağınız bu kombinlerin ilkini şu an okuyorsunuz ve ilerleyen günlerde farklı stiller ile karşınızda olacağımı söyleyeyim.
Bu arada hazır sevgililer günü yaklaşırken ben Münich ile size güzel bir hediye çekilişi hazırladım.
Çekiliş hakkında bilgi almak isterseniz @munichturkiye veya @onurollstyle hesabına hemen göz atın derim. 
Şimdilik hoşça kalın, bir sonraki post yazısında görüşmek üzere...
O.E.

Şapka: Zara - Kaban: Altınyıldız- Pantolon: Tuba Ergin - Ayakkabı : Munich
Fotoğraf 
Hüseyin Kırlak 

















0 YORUM