Türkiye'nin ilk snapchat sergisi Capitol'de!


Herkese merhaba,
Birkaç gündür inanın ki çok mutlu ve heyecanlıyım!
Beni Snapchat hesabımdan takip edenler bilecek ki orada bolca çizim yapıyorum.
Kendimi ifade etmekte bazen zorlandığım doğru ve bunu ya müzik ya da resimle atmak en doğrusu benim için belki de...
Bu yüzden ben de snapchat hesabımda mümkün olduğunca resim çizip paylaşımlar yapıyorum.
Bir kaç çizimden sonra baktım ki gayet güzel tepkiler alıyorum ve Capitol'e projemi sundum.
Netice ise...
Hem Türkiye'nin ilk snapchat hem de kendimin ilk sergisine imza attık.
Sergi bir ay boyunca Capitol Muse Project'te olacak!
Yolunuz Capitol'e düşerse muhakkak sergimi gezmenizi çok isterim. 
Altta basın bültenini yayınlıyorum. 
Hepinize sevgiler, 
Onur Erol

SNAPCHAT’İN ÖMRÜNÜ UZATIYORUZ.TÜRKİYE’NİN İLK SNAPCHAT SERGİSİ CAPİTOL’DE!

Blogger Onurollstyle’ın dikkat çeken Snapchat çizimleri 19 Mart-19 Nisan tarihlerinde Capitol Muse Project’te olacak. Türkiye’de ilk defa düzenlenecek olan Snapchat sergisini kaçırmamak için ajandanıza not edin.

 Onurollstyle (Onur Erol) Snapchat’i çok seven bir moda blogger’ı. Snapchat’te oldukça fazla takipçisi olan Onur’un bu platformda yaptığı özgün çizimlere herkes bayılıyor. Paylaşımdan çok kısa bir süre sonra silinen Snapchat post’larını ölümsüzleştirerek alternatif bir sergi yaratmak fikrinden yola çıkan Capitol Türkiye’de bu anlamda bir ilki gerçekleştiriyor. Capitol Muse Project’in ev sahipliği yapacağı Onurollstyle Snapchat Sergisi Onurollstyle’ın gözünden Capitol’ü anlatacak. Çok beğeneceğinizi düşündüğümüz bu farklı sergiyi kaçırmamak için tarihleri şimdiden ajandanıza not edin.



0 YORUM